Denssan

Svar till Anneli:

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3


Jag är så fruktansvärt trött på allt skitsnack och att de försöker förstöra för alla andra. Jag har gått vidare, har startat upp något eget för att slippa allt skit man har fått ifrån klubben. Skönt är det! Men jag kommer fortfarande att vara medlem och hoppas på en förändring.
Jag tycker att det är sjukt lågt ifrån styrelsen att göra en sån sak emot Jenny som absolut inte har med det hela att göra, men allt går ut över henne eftersom de vet att de inte kan komma åt min mamma eller mig. Det är lågt i mina ögon. Man gör inte så emot en människa som kämpat på en utbildning i ett år sen fälla henne på mållinjen, det är vad jag kan kalla elakt!
Sen att inte svara på mail och skylla på att man inte har fått dem och gå bakom ryggen, det är lågt!
Jag hoppas att ni andra kommer att inse hur vissa personer är och jag tror att ni någon dag kommer att göra det!
Jag kan inte säga annat än att jag tycker att det är synd att det har blivit såhär, men jag kan säga att jag inte tänker ta mer skit ifrån dem.

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: