Denssan

Middag med Cardinetts..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag efter jobb bär det av till Klippan med Jenny, ska hem till vår tredje part i Cardinetts, Camilla alias Pat C. Vi försöker träffas så ofta som möjligt vi tre, äta gott och snacka om saker som händer i vårt liv. Vi har alltid lika trevligt och har alltid mycket att snacka om.. =).. Jag längtar redan till sommaren när vi kan gå runt i våra vackra klänningar, kjolar och våra snygga Cardinetts tröjor, jag vill ha sommar nu! Men under vintern får vi helt enkelt njuta av god mat och varandras sällskap.. =)
Jag hoppas att dagen på jobb idag går snabbt..!!

Ska iväg till vetrinären idag med min lilla Shishi. Hon har fått en konstig knuta på ena benet, den ser inte alls bra ut. Hon har en fettknuta på andra benet med denna "nya" är röd och hård. Jag hoppas verkligen inte att det är något, jag tror heller inte att det är något farligt. Men jag tar hellre det säkra före det osäkra och kollar upp det, allt för min Shira!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: