Denssan

Jävla svin till människa!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Hur kan vissa människor sjunka så lågt! Pinsamt är vad det är! Gå på en minderåring på det sättet och hota honom till livet! Hur mycket kan denna personen ha innanför pannbenet????
Jag vet att vi kommer att få reda på vem/vilka du/ni är och jag kan lova att ni kommer att få stå till svars för vad ni har gjort/sagt och hotat och de kommer ni att få göra i rätten! Att någon kan sjunka så lågt kan jag inte förstå! Man kan inte vara helt frisk i huvudet och då kan man undra vad denna människa gör utan tillsyn på våra gator, vad gör han nästa gång??

Jag blir så jäkla förbannad, hota någon som står mig nära på det sättet! Jag hoppas att du inte kan sova på nätterna och att du har fruktansvärt ångest för vad du har gjort!


Förutom att jag är förbannad så mår jag väldigt bra idag. =). Känner att jag verkligen måste åka till gymmet och få ut min ilska på maskinerna, haha..=)


/Denise

Kommentarer

  • Eraze säger:

    Nu får du ta o berätta :O

    2009-10-22 | 22:10:49
  • Veronica säger:

    Sv: Jag ska ha en döskalle mellan skulderbladen som skall omges av rosor upp mot kotan i nacken o likadant neråt. =) ska göra den hos johan på old bones =) men har fått två tider för den, 18nov o 1 dec =D haha fick tiden i våras, så jag längtar som bara den jag med!=) vad ska du göra sen då?

    2009-10-27 | 18:18:19
    Bloggadress: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: