Denssan

Idag är det fredagsmys och jag älskar det!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag verkligen älskar fredagar, det är den bästa dagen på hela vecka, då har man hela helgen att se framemot..=)
Idag ska jag lämna Shishi i Skegrie, det är hennes andra hem. ;). Sen ska jag och ölski åka och träna. efter det har vi faktiskt inget bokat, vi får se vad vi hittar på.. =). Det blir nog en lång dag imorgon så ska nog bara ta det lugnt, skönt..!!

Igår hade jag och Jenny en härlig dag efter jobb. Först till Skopunkten där vi köpte vars 2 par skor (ett par likadana som vanligt) Efter det körde vi hem och gick en sväng med Shishi, stannade på Googreen och köpte sallad, den är mycket god där! Sen hem och påbörja vår bakning och den blev väldigt lyckad måste jag säa, så nu har vi bestämt oss för att baka lite oftare, skoj var det.. =).. Marcus tog med sig en stor bit äppelpaj och äppelkaka till jobb, han såg nöjd ut.. =)

Nu ska jag fixa med den röda pärmen som ska användas i kyrkan på söndag, sedan fixa lite med fakturorna, skoj.. =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: