Denssan

Fredag = Myspys

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Äntligen fredag, jag har längtat! Men egentligen så vet jag inte riktigt var veckan har tagit vägen, men men jag älskar fredagar!
Har precis njutit av lite sushi och om 50 min ska jag till frisören och bara sitta och bli fin, jag älskar att gå till frisören.. =)
Hur kvällen ser ut vet jag inte riktigt än, jag och älskling har för ovanlighetens skull inte planerat in något alls, and i like it! Känns skönt att kunan göra vad vi vill denna kvällen, så vi får se var den slutar, i soffan sovandes kl 9 kanske.. ;)

Imorgon ska vi träna sen ska vi titta på lägenhet, ska bli skoj.. =).. Har faktiskt inte orkat planera kvällen imorgon helelr, tar också den som den kommer. Har en del alternativ att välja mella, hem till Theres, följa med föräldrarna till Drane cruisers eller bara vara hemma.. Så vi får se vad det blir.. =)

Söndag ska jag spendera hela dagen på auktionen i cafeterian, men det är skojigt.. =).. Träffar alltid någon trevlig filur.. =)

Nu ska jag titta vidare på hemnet.. =)

TREVLIG HELG!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: