Denssan

Wohhooo...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Underbart med fredag.. =).. Solen skiner och bara några timmar kvar på jobb, kan det bli mycket bättre?? =)

Idag fick jag ett svar på mitt mail som jag skickade för några dagar sedan. Jag tänker inte ens kommenterar svaret, det är lika svarslöst som allt annat.

Idag får vi se vad vi hittar på, det lutar åt att åka hem till svärföräldrarna tillsammans med mina föräldrar, äta mat och spela Geni. Så det hoppas vi på.. =)
Imorgon blir det partaj med töserna, ser verkligen framemot det! Innan partajet ska jag och Jenny iväg tillsammans med Annika och få ansiktibehandlig och mysa, underbart.. =)

Söndagen kommer jag att spendera på auktionen.

/Denise

Kommentarer

  • sara säger:

    Denise... tack så jätte mycket för dina varma ord! det betyder så mycket för mig att veta om att du följer och ger omtanke. så tack

    kram sara

    2009-11-21 | 11:32:16
    Bloggadress: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: