Denssan

Mitt nya inköp!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag ska jag hämta min nya klänning på posten, jippieyy.. =)
Hoppas bara att den nu sitter snyggt, då vet jag vad jag ska ha på mig på lördag.. =)
Köpt på tradera.. =)


Idag är det torsdag. Har lugnt och skönt på jobb idag, det känns som jag är ensam på plats. Alla präster och diakoner är iväg med Biskopen så här sitter jag.. =).. Ska snart sätta på musik och pyssla med mina papper.. =)
Ska träffa söta Bella kl 13, hon fixade mitt hår grymt bra nu sist, hon är bäst <3 Ska luncha antagligen på Systrar och bönor, mumsigt.

Efter jobb ska jag köra hem till mina små älsklingar Alice och Vince, ska busa och pussa på dem!
Sen blir det raka vägen till malmö hem till min älskling och pussa lite på honom med.. ;)

Kommentarer

  • Eraze säger:

    Wiie, jag ska oxå hämta ut iallafall ett par skor imorgon :) kanske hinner skorna nr 2 oxå komma :D

    2009-11-26 | 14:16:28
  • Veronica säger:

    Riktigt nice klänning de där!=)

    2009-11-30 | 10:58:50
    Bloggadress: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: