Denssan

Känner mig inte alls på topp.. =/

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Känner av biverkningar ifrån sprutan igår. Har fruktansvärt ont i min arm, har knappt kunnat sova i natt. Har en jäkla huvudvärk som inte vill slippa, illamående och är grymt trött! Jag vill bara hem till min säng och bli liggandes där. Men icke, jag måste jobba!
Skönt att det är fredag i alla fall, även om veckan har gått alldeles för snabbt, jag hinner inte med! Men det är alltid lika underbar när det är fredag.. =)

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, jag känner inte för att göra någonting alls! Men vi får se, det blir alltid något skoj.. =)
Imorgon ska vi ut och bowla, fira min underbara syster! Hon kommer att bli superglad för sina presenter.. =)
Ska äta buffé och bowla på Big Bowl, grymt skoj ska det bli! =)

Dags att jobba vidare!


/Denise

Kommentarer

  • Eraze säger:

    Stackare :/ Du kom inte undan. Hoppas du känner dig bättre sen iallafall :)

    2009-11-13 | 09:33:52

Kommentera inlägget här: