Denssan

Fredag är alltid lika underbart!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3




Idag är det fredagsmys! Vet faktiskt inte egentligen vad vi ska hitta på idag, ta det lugnt känner jag för i alla fall.. =).. Sen hoppas jag på att det blir en sväng hem till min underbara syster och mina små trollungar <3
Imorgon blir det fullt upp hela dagen!
Startar kl 11 hemma hos Annika då Ryttaregårdens hundcenter har öppet hus.. =).. Så det blir hundträning och en massa hundprat, hoppas det är många som kommer.
Slutar kl 13 där, så är väl hemma lagom till kl 14. Då är det bara till att packa saker inför kvällen och kl 15 är vi bortbjudna hemma hos systers vän. Då ska vi töser ha spa-dag, mysigt! Det blir lite ansiktsmask och antagligen byggnad av naglerna, äta tacos och dricka gott vin.. =)
När klockan närmar sig 21-22 då ska jag, Jenny och Therese träffa resten av vårt gäng och förfesta inför Streetarna.. =)
Söndag kommer jag vara helt slut, det blir nog en sväng till Julmarknaden, måste få lite julkänsla! =)

Så detta är hur min helg är planerad.. =)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: