Denssan

En prinsessa är född..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

I natt föddes en liten prinsessa. Marcus har nu blivit morbror och han är grymt stolt! =)
Nu bara vi längtar tills vi får hålla och pussa på den lilla tösen! Tänk vad dessa månaderna har gått snabbt och att det redan var dags för den lilla att komma till världen.. Grattsi Malin och Brian!
Jag pratade med Monica för ett tag sedan och jag hörde lyckan i hennes röst att äntligen få bli mormor! Så grattis till Monica och Mats (mormor och morfar)!

Helgen har som vanligt bara sprungit iväg! I fredags åkte hvi hem till svärföräldrarna, åt super god mat och spelade Geni. Hade riktigt trevligt och klockan blev över halv 3 innan vi var hemma.

I lördags gick vi upp vid 9, sen åte vi till IKEA och åt frukost. Fick shoppat lite smått och gott till lägenheten. Sen en sväng in till Mobilia, fick shoppat även om jag inte skulle, haha.. =)
När vi kom hem la sig Marcus och vilade medans jag satte igång med städandet. Med iPoden på så gick det väldigt bra och snyggt fick vi i vår lägenhet, färglad är den nu och jag älskar det.. =)
Kl 5 kom syster, Johan, Jenny och Ekan. Åt lite snacks och sedan begav vi oss till Big Bowl där vi mötte upp Tommy och Nina. Åt buffé, mimsigt! Sen blev det några goda drinkar innan det var dags att bowla. Jag vet faktiskt inte riktigt hur det gick, men skoj var det, haha. =)
sen gick vi hem till mig och Marcus, snackade skit och helt plötsligt var klockan 12. Vi beställde taxi och några av oss åkte till Debaser. Vi betalde, gick in sen var vi lika nabbt ute. Gick hem till Tommy och Nina, fick klättra över staket och jag hatar det! Men jag fick hjälp över, haha.. =)
Väl hemma hos Tommy och Nina blev det lite drinkar till och snapps sen var det fullt ös, mycket dans och sång, underbart skoj!
Jag och älskling var hemam vid 4 och då somnade vi som stockar. .=)

Igår gick vi upp kl 1, har inte sovit så länge på evigheter! Mötte upp Monica och Malin och gick en promenad med vovvsarna. Sen blev det soffan restan av dagen, förutom när jag fick springa ner i tvättsugan.
Innan vi gick och la oss fick vi reda på att Malin hade pkt in till BB. Så ingen av oss har kunnat sova bra i natt. Shira har också varit konstig och inte kommit till ro. Hon väckte mig kvart över 2 och skulle tvunget gå ut och var helt tosig. Marcus offrade sig och tog en promenad, men hon var inte speciellt nödig. Sen fick vi reda på i morse att Malin fått lilla tösen, och vet ni vilken tid? Jo kvar över 2!! Det är väldigt skumt det där! Shira brukar aldrig väcka en på natten och vara stirrig, kan hon ha kännt detta på sig?

Nej dags att jobba!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: