Denssan

Varför är inte helgen en dag längre??

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Åhh vad jag önskar att helgen var i alla fall en dag längre! Idag ville jag inte gå upp, har sovit så jäkla dåligt i natt! Mina ögon väger tusen ton just nu och det är knappt att jag kan hålla dem uppe, men jag måste. Måste ju jobba!

Jag har haft en helt fantastisk helg! Fredagen spenderade vi tillsammans med svärföräldrarna och mina föräldrar. Helt underbar kväll med god mat och mycket skratt.. =). Ni är helt klart bäst <3 <3 <3

Lördagen började med en runda i stan med Jennypenny. Hittade inget roligt alls! Var är modet påväg?? Det är en jäkla tur att internet och tradera finns, där kan jag shoppa de kläder som jag vill ha, min stil är inte som alla andras, men jag älskar den.. =)
Sen åkte vi hem till Annika vid 2 tiden. Åkte in till malmö till Herbalife där vi gjorde ansiktstvätt och det var inte helt fel.. =).. Det var 2 väldigt trevliga timmar, så tack Annika för att vi fick följa med.. =)
Sen blev det rallyfart hem, hämta Theres och sen snabbt byta om och möta Liza lite över 6 på Casablanca, mumsigt med pizza! =).. Direkt hem till mig och där blev det en hel del sple och tjejsnack, det är helt underbart ibland att bara sitta töser och snacka om allt skit! Det blev en sväng ner till Lyktan, träffade lite nära och kära, dansade och hade en super kväll.. =).. Tyvärr så fick jag ont i mitt öra, vet inte vad problemet är , men hänaefter får jag gå ut med öronpropp på höger öra annars går det inte. Så jag och Jenny gick hem runt tjugo i 2, hem och satte oss i soffan och tittade på Dobidoo. Åt upp resten av chipsen och dippa.. =).. Sen somnade vi riktigt gott.. =)

Upp tidigt igår och jobba på auktionen. Där var mycket saker och den slutade inte fråns runt halv 6. Köpte mig ett par lampor, men de var inte godkända av Marcus så de får väl stå i källaren, synd för de var riktigt snygga!

Idag är jag helt slut, vill hem till sängen. Har bestämt mig för att inte träna, istället ska jag gå en långrunda med Shishi sen ska jag spendera resten av dagen på soffan, skönt ska det bli!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: