Denssan

Trött som ett ålderdomshem...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Måndag måndag måndag. Veckans tråkigaste dag! Har inte sovit en blund i natt så just nu är jag trött som ett helt ålderdomshem! Jag har problem med att somna víssa söndagar, vet inte varför med det är grymt jobbigt! Man bara vrider och vänder på sig, svettas, fryser, måste gå på toa. Ja så håller det på hela natten. Som tur är har jag inte väckt mitt hjärta, han har lyckats att sova gott hela natten. Lite avundsjuk på honom var jag allt!
Igår hade jag en underbar dag. Vince ringde och väkte mig halv 9. Han ville att vi skulle gå på bio för det hade jag lovat honom. Så han satt hemma och väntade på mig och Marcus, så söt! Så när vi väl kom dit där vid 11 så hade han redan ytterkläderna på sig och hade väntat i flera timmar, den lilla sötnosen!
Så kl 12.45 var jag, älski och Vince på biografen här i Trelle och såg Pettson och Findus. Vince njöt av att vara där tillsammans med moster och Marcus. Han åt godis och skrattade och bara mös. Sen efter halva filmen la han sitt huvud på Marcus axel och mös, såg så gulligt ut!
Sen efter bion så hade vi lovat att åka till Mc Donalds. men Vince var nog redan så mätt av allt godis, men lite pommes och morrötter fick han i alla fall i sig och en ny ballong fick han med sig hem. Sen var han trött. Men han ville hem och sova hos moster, han ville sova hemma hos oss. Kände mig så elak när jag sa att det inte gick, men på fredag ska han komma. Då ska vi ha picknick och mysa. =). Sen ska vi till hundutställninge på lördag han, jag, Jenny och Marcus. =)

I lördags såg vi melodofestivalen hemma hos mamma. Jag kan inte säga annat att helt fel låt vann, det skulle ha varit Caroline af Ugglas utan tvekan! Men men det blir aldrig som man själv tycker.. =)

Jag har sagt detta innan men jag får säga det igen: Jag tänker inte lägga ner mer av min energi på klubben. Jag vill inte diskutera det med er mer! Det spelar ingen roll vad ni säger, jag ändrar inte på det jag tycker och tänker!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: