Denssan

Underbaraste underbaringar...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag är så jäkla glad för allt som jag har. Mina underbara vänner, man har lärt sig genom åren vilka som står en närmst och vilka som finns där när man verkligen behöver. Ibland händer det ändå att man går på en nit, det man trodde var vänskap vara bara falskspel, lögner, allt för deras egen vinning. Men man lär sig alltid någonting av det. Jag är inte rädd för att träffa nya människor, jag tycker det är väldigt roligt. Men det tar tid innan man verkligen kan lita på en annan människa. Har man blivit sviken så många gånger som jag har så är man extra försiktig.
Men varför behöver man egentligen en massa vänner? Jag är grymt nöjd med de jag har, jag behöver inte fler. De jag har räcker mer än väl och det ställer upp i vått och torrt. Er vill jag aldrig bli av med, mitt liv hade varit tråkigt utan er vid min sida!

Idag ska jag hem till min underbara syster och världens underbaraste Vince och Alice <3 Jag tycker det är lika roligt var gång att få träffa dem, de blir bara större och större. Nu när jag tänker efter så är det svårt att förstå att de inte har funnits i ens liv så länge och redan betyder de så mycket för en. Att två små sötnosar kan värma ens hjärta så mycket och ge en så mycket kärlek kan man inte tro fråns man upplever det. Vince och Alice är mina små hjärta, mina änglar, mina små troll, busungar, ögonstenar och de äger hela mitt hjärta! För de två skulle jag helt klart gå över lik, jag skulle göra precis allt för dem! De är mosters allt! 

Ska hem till min underbara älskling sen! Jag har bara honom hemma en och en halv vecka till. Sitter och tänker på nu att jag inte kommer att kunna ringa när jag vill, jag kommer inte att höra din röst på nästan 4 veckor, hur ska jag kunna överleva?? Men jag överlevde förra året, så det ska jag nog göra i år med. Jag har ju alla mina underbara vänner och min älskade familj. Jag kommer att följa efter er som en svans och jag hoppas inte att jag blir allt för jobbig. =)
Bara så att du vet det Jenny, jag kommer nog att "sno" din soffa ett par dagar.. ;)

/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: