Denssan

En helt underbar dag!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag är livet på topp, idag älskar jag allt som livet kommer med.. =)
Jag vet inte varför med just idag känns allt så bra. Att vakna tillsammans med sin älskling gör nog att hela dagen känns underbar. Jag har så många att tacka för att mitt liv känns så bra.

Min syster:

Hon är verkligen min ängel, hon är vacker som få och har ett hjärta av guld. Att jag har blivit moster till hennes små änglar är något som jag är grymt stolt över. Vince och Alice betyder allt för mig och de har tagit sin mosters hjärta med storm! Älskar er!



Mina föräldrar:
Utan er hade jag inte varit den jag är idag. Ni har en stor plats i mitt hjärta och jag kan nog aldrig beskriva med ord hur mycket ni betyder för mig. Jag har inte alltid varit så lätt att ha med att göra, men ni har stått ut med mig i alla år och jag är så jäkla glad över att just ni två blev mina föräldrar! Älskar er!



Min bror:
Han betyder mer för mig än jag tror att han vet. Han har ända sedan barnsben skyddat mig och Lollo på alla sätt han kunnat och det betyder mycket för mig. Jag finns alltid vid din sida min älskade bror, när du än behöver mig! Älskar dig!



Min underbara pojkvän:
Du var den sista pusselbiten som fattades i mitt liv. Du kom som en vind och ställde upp och ner på min värld. Jag vet att det kommer att vara vi två för evigt, inget kan stoppa oss. Min kärlek till dig blir starkare för var dag som går och jag vill ALDRIG vara utan dig! Du är min livs kärlek! Love you!



Jenny:
Du är min stjärna i livet. Du är en underbar vän och jag vet att du alltid finns där för mig så som jag finns där för dig. Att jag får ha dig som vän betyder väldigt mycket och jag skulle aldrig göra något som förstör vår vännskap. Du är min sötnöt! Love you!



Linda:
Även om vi inte träffas så ofta som vi gjort förr, så vet jag precis vart jag har dig. Vi berättar allt för varandra och stöttar varandra i vått och torrt. Vi har varit vänner sedan 6 års ålder och jag vill ha dig i mitt liv för evigt. Jag hoppas att allt går bra med studierna och du vet att jag håller tummarna här hemma! Love you!



Shira:
Mattes hjärta. Att få vakna av en blöt puss och en viftande svans var morgon, gör att man verkligen känner sig omtyckt. En hund är den enda på jorden som älskar sin matte/husse mer än hon älskar sig själv!



Det finns många personer som förgyller min vardag. Som Elisabeth - min partyprinsessa,  Mats & Monica - världens bästa "svärföräldrar", Mormor och morfar, Moster och kusiner - som jag tyvärr inte träffar så mycket nu för tiden men de har sin plats i mitt hjärta. Jag vill tacka alla underbaringar som finns för mig och utan er alla är jag inget! <3


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: