Denssan

Då var helgen slut och man är tillbaka i verkligheten...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Då sitter man på jobb igen efter en underbar helg tillsammans med Jenny och hennes familj. Vi åkte direkt efter mitt jobb i fredag. Var hemma hos Jennys pappa och Monica vid runt 6 tiden. Åt en grymt god middag, vi måste få det receptet eller vad säger du Jenny? =)
Sen blev det Så ska det låta, småtävlade, eller ja jag tävlade, tycker att det är grymt roligt =) Sen blev det en liten sväng med sötnosen Eddi så Jenny fick passa på att röka ;) Efter det så visade vi dem hur vi spelar Geni, som tur var så såg vi att de hade Genispelet hemma, så det blev några omgångar. Fysattan vad Jenny pappa kan mycket om allt, man hade inte en chans! Sen blev det sängen redan vid tolv tiden, helt slut!
Vaknade pigga kl kvart i 7, varför vaknar man alltid tidigt när man är ledig? Tog en 45 min promenad med Eddi, underbart att gå ut tidigt i skogen och bara finnas. Efter det blev det supergod frukost med smoothie, mumsigt! Tog sedan en tur med Monica till två seconhand affärer, jag älskar verkligen seconhand! Man kan shoppa snygga saker som ingen annan har och billigt är det =) Det blev lite väskor, öronhänge och skärp för mig och Jenny och jag spenderade HELA 60 kr och Jenny 80 kr. I den andra affären köpte jag en riktigt snygg rutig skjorta (i rosa så klart) och ett par öronhänge, hela 40 kr, vilka klipp =)
Sen körde vi hem till Jennys mamma och dags att kela med alla 7 bebisarna! Jennys söta mamma fixade lunch till oss, riktigt gottigt. =). Sen satt vi hos valparna och bara mös, underbart med valpdoft (som består av urin, bajs och matblandning) men det luktar bebis =). Blev en promenad med Diesel och Yamma med, härligt. Jag älskar skogen!
Det blev kinamat på kvällen för mig och jenny, gottigt =) Satt och snackade en hel del skit, mest om pojkarna faktiskt. Saknar de som tusan! Sen skulle vi ut, men det stället vi skulle till fanns inte längre, åkte och tittade om det fanns något annat skojigt, men nixpix. Men det gjorde inget för jag var helt slut. Somnade nästan direkt när vi kom hem, skönt!
I söndags blev det shopping på Torpet (tror att det hette så) Jag, Jenny och Jennys söta lillasyster Ellinore tog en sväng dit och jag inhandlade en snygg tröja, diadem, armband och hårblomma. jenny köpte en hel del och Ellinore fick nästan en helt ny garderod, åt god mat och hade supder trevligt =)
Hem till valparna igen, jag är helt förälskad i dem, helt underbart söta! Det finns inget som är så gulligt som valpar, man blir helt sjuk och man vill bara ha alla =)
Det blev spel också, TP och Yatzy, alltid skoj med spel =). Somnade tidigt i söndags med, härligt=)
Igår gick vi upp vid 6-tiden. Packade bilen och åkte till Ullared. När vi kom dit fick vi parkering nästan ända framme, jag har aldrig fått det innan, så det var väldigt lagom med folk, skönt! Det blev en hel del shopping, jag spenderade 2300 kr och det var väl spenderade pengar tycker jag. Jag har ju två lägenheter att handla till =) Ska göra fint i Marcus lägenhetn innan han kommer hem =)
Det blev även ett par skor i skoaffären utanför, jag och Jenny kan inte gå förbi en skoaffär utan att ha med oss ett par hem =)
Vi hämtade Shira vid 3 - 4 tiden, min älskade lilla Shishi =). Hem och packa, tvätta, städa, rensa och allt sånt skoj. Men det är ett måste, har mna handlat nytt måste gammalt ut. Måste rensa till Jenny ska flytta in till mig med. Hon sa upp sin lägenhet idag, så nu får vi se när hon flyttar in, snart blir det nog =)
Hade spelkväll och myskväll med Jenny igår, åt våfflor tills vi höll på att spy. Träffade min älskade syster med <3

Jag har haft en helt underbar helg, atck så mycket min underbara Jenny <3

idag ska jag antagligen hem till min syster och de älskade barnen <3

Marcus har kommit till Hollywood nu, jag är inte alls avis ;) Saknar dig så jag håller på att spricka! Älskar dig över allt!

Varför är livet så orättvist ibland? Jag förstår inte att hemska saker händer de som minst förtjänar det? Varför? Ibland orkar man inte mer men man måste kämpa vidare och vara stark. Visa att man finns där för de som behöver en. Det ska du veta (du vet vem ni är) att jag finns här för er både två i vått och torrt. Det är bara till att ringa eller komma jag finns där! Jag tänker på er hela tiden och jag kommer att göra allt jag kan för att allt ska bli bra! Jag älskar dig och hela din familj av hela mitt hjärta!


/Denise

Kommentarer

  • Bara jag säger:

    Förvisso kommer man inte ända upp men här ges det underbart fototillfälle!

    Från sunset blvd, sväng into Gower sen till Franklin vänster ti Beachwood sen kör upp tills man hittar sitt picure moment!

    2009-03-31 | 23:57:25

Kommentera inlägget här: