Denssan

Skrattretande Rosing...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Haha igår satt jag och älskling och tittade på Den rätta för Rosing, vilket pinsamt program! Hon ser för det första ut som en uppblåsbar Barbara och den där lilla skiten Hugo, det lyser igenom honom av falskhet! Det är bara roligt att sitta och titta som de skämmer ut sig själv. Linda är för det första 34 år, vad ska hon med en liten 19 åring till??? Inte ens jag som är 10 år yngre än henne skulle ta en liten 19 åring. Pinsamt är vad hon är! Man bara sitter och skrattar sig igenom programmet, vilket iofs är ganska så skoj. Det är roligt att se vad folk gör för att få vara med i tv, vissa gör tydligen allt för att få vara med 5 minuter i rampljuset, ja tyvärr så kan ju inte alla vara "normala".
Sen efter det var det favvis programmet Desperata Hemmafruar, det är så jäkla bra. Igår var det spännande från det börja till det slutade, man sitter helt fastklistrad. Till och med älsklingen tycker att det är bra, min sötis <3

Igår var jag och Jenny väldigt duktiga, vi gick 1,5 timme i snabb takt och jag kände mig riktigt duktig när jag kom hem. Eftersom min diet inte fungerade, min mage pallade inte det med pulver, så måste jag komma på något annat. Det är inte precis så att jag vill gå ner mycket, men kanske 3 kilo så den lilla bulan försvinner, men det är de som är det svåraste. Någon som kanske har någon bra ide? Jag vill inte sluta att äta mat, för det är grymt gott och det är verkligen inte bra för kroppen att sluta äta. Jag blev faktiskt riktigt stolt över mig själv igår, som vanligt blir jag supderduper sugen på något när jag sitter framför tv:n på kvällen. Det var nära att jag reste mig och tog glass och chockladsås, älskling erbjöd till och med sig att göra det till mig, men jag gjorde aldrig det. Ett steg i rätt riktning =)

Det är grymt skönt att vara själv på jobb, tantan är på semester. Jag sitter och fixar med mina papper och lyssnar på musik, jag älskar det verkligen! Jag tyvker att hon kan vara borta lite oftare =)

Nu är det inte många dagar kavr innan älsklingen åker till USA, åhh hoppas att tiden inte går snabbt nu, vill ha kvar han här hemma hos mig!!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: