Denssan

Myspys fredag..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Härliga underbara fredag!
Man mår alltid helt underbart när fredagen kommer, livet känns underbart. Idag ska vi ha världens sötaste Vince, vi ska ha myspys med godis, film och annat smått och gott..
Nu är det sista helgen min älskling är hemma på över 3 veckor, känns lite konstigt. Även om det var samma sak som förra året så är det minst lika jobbigt nu i år. Det känns konstigt att jag inte kommer att kunna höra hans underbara röst på flera veckor utan för "nöja" mig med sms. Klart jag blir överlycklig när jag får sms av honom, de betyder grymt mycket, men jag kommer att sakna hans röst! Så denna helgen ska jag försöka njuta av att lyssna på honom.. =)

Imorgon är det utställningen som gäller. Alltid lika trevligt att gå där, speciellt när jag ska ha Vince och Jenny med mig. =).. Ska även träffa Monica och mamma där. =) Det blir nog att man går där i ett antal timmar och tittar, shoppar.
Imorgon kväll har vi inget bokat. Det kommer nog att bli att vi bara är hemma. Älsklingen måsta packa och fixa det sista inför resan.
Sen ska jag jobba på auktionen på söndag. Så det blir en lugn och skön helg.. =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: