Denssan

Måndag igen då...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har haft en UNDERBAR helg, har spenderat den med nära och kära.. =)
I fredags åkte jag till Badhuset direkt efter jobb tillsammans med min älskade syster, Alice och Vince. Det var grymt mysigt. Jag busade med barnen och badade i bubbelpolen, härligt. =). Detta ska jag göra fler gånger.. =) Sen åkte vi hem till syster så kom älskling. Johan hade varit duktig och fixad middagen, anka och potatiosmos stod på menyn, gottigt.. =).. Sen blev det tv-tittande på mitt favvis progran Så ska det låta, bättre blev det när min favvis Brolle var med, han är grym ;)
Åkte hem redan vid halv 11, då var jag helt slut, Det tar på krafterna att busa med barnen i vattnet <3

I lördags åt vi frukost hemma hos syster. Sen tog jag med mig Vince till Skegrie så att han fick titta på Shira och Diablo när de busadem det gick undan! Han bara satt och skrattade hela tiden, han är världens sötaste!
Efter det blev det en tur på stan med Jenny. Jag köpte världens finaste gummistövlar, det kan man behöva nu =) Lite saker till håret blev det med.. =)
Åkte sedan hem till Jenny och vi kastade oss i hennes säng och tittade tv och sov, skönt! Sen var det bara till att åka och handla god mat, fixa mat och sen göra oss i ordning. Danne och Marcus kom efter många om och men och hämtade oss och det bar av till mina föräldrar i Klagstorp. Där blev det lite cider och vin innan vi åkte vidare till Dream cruisers. Där var det livat, eller nja lite i alla fall. =).. Roligt att bara sitta eller stå och titta på alla som är där, det är ett folk för sig. =)
Sen vid 1 var jag hemma och bäddade ner älsklingen, det blev lite mycket alkohol ;) Jag och Jenny tog och sedan vidare till Lyktan och dansade som aldrig förr. Tack sessan för en trevlig kväll!! <3<3<3<3<3<3

Gårdagen spenderade jag mest i sängen med älsklingen snarkandes sidan om mig. Myspysigt.. =)

Nu är det måndag igen och här sitter man och funderar på vad som händer i veckan.. =).. Idag är jag sugen på att åka en sväng till Skopunkten, så det blir det nog. =) Efter lördagens partaj så åkte ett par av mina stövlar i slasken, haha.. =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: