Denssan

Första dagen utan min älskling..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Då var första dagen utan min älskling avklarad. Känns ganska så bra ändå, även om det enda jag skulle vilja nu är att krama om honom! Men jag fick ett sms precis och nu är de framme i San Francisco efter 8 timmars försening. Skönt att veta att resan har gått bra och att han just nu ligger i sängen på hotellet och myser.
Idag var jag och Jenny riktigt duktiga. Vi gick upp kvar över 6, tog på oss kläder och gick ut med Shira. Vi gick i 40 min i rask tackt och jäkel vad skönt det var! Även om det var kallt och ruggigt så var det helt klart värt det. Vi hade också en jäkla tur för när vi kommit hem igen så började det snöa, perfekt tajming =)
Sen idag efter jobb ska vi hem en sväng till mina söta föräldrar, äta mammas goda mat och snacka skit =) Efter det blir det ännu en långpromenad och sedan en sväng in till solariumet, det behövs! Jag är så vit så att man nästan ser igeom mig, haha. =).

Igår påbörjade jag och Annika vår Rallylydnad ute på klubben. Det gick väldigt bra och lika roligt som vanligt =) Skönt var det också eftersom att vi var själva ute på klubben, vi hade båda planeran för oss själva, även om vi inte behövde dem =)
Tur var det att man hade packat på sig en massa kläder, för när man sjäkv bara står still och säger vad alla andra ska göra, så blir amn väldigt kall. Nästa gång ska jag ta med mig Shishi, hon måste verkligen komma igång nu.
Efter Rallyn körde jag hem till Jenny där jag nu har bosatt mig, haha. =). Söta jenny hade gjort en grymt god fruktsallad och det var precis vad jag behövde, tack snäckan =)
Sen somnade vi gott tills Shira väckte oss 20 min i 5, då ville hon pussas lite.. =)

Nu sitter jag på jobb, har precis haft möte, trevligt trevligt =)
Dags att fixa med dagens papper =)


/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: