Denssan

Vill ha en ny fin blogg!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag skulle vilja skaffa mig en ny och snygg blogg. Någon som vet hur man gör och vill hjälpa mig? Jag är helt enkelt urdålig på att göra sånt själv. =/
Men men jag överlever med denna med..=)

Onsdag idag, skönt.. Iofs så har jag en kort vecka, men det är helt underbart! Jag skulle alltid vilja ha korta veckor, livet hade varit mycket bättre då.. =)
Idag är det KU som gäller, ska gå igenom PRAG-listan, vilka som ska med eller ej. Jag hoppas innerligt att min älski och Jenny följer med. Tyvärr så tror jag inte att min älskling kan, men jag får försöka klara mig. Men bara Jenny kan! Jag vill ha någon av mina bästisar med mig, hur ska jag annars överleva min födelsedag den 1 juli? Då jag bli gammal och behöver stöd.. =).. Kom igen Jenny, fixa ledigt!!!

Annars händer inget speciellt idag, ska ner till stan och fixa studentpresent till Martin, ska dit imorgon, trevligt... =)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: