Denssan

Vilken underbar helg!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Vilken underbar helg jag har haft i Danmark, Bedrock!
Var lite nervösa när vi skulle åka om det skulle regna hela helgen, men vi hade tur! Det kom någon liten skur som varade i högst 10 min sen var det strålande sol, har till och med fått en fin bränna i ansiktet.. ;)
I fredags när vi kom fram packade vi upp tältet och in med våra saker. Sen åkte midsommarmaten fram, GRYMT gottigt! Vi hade myclet mat med oss så det räckte till och med till frukosten dagen efter, perfekt.. =)
Det blev en del cider och annats gott sen åkte vi ner till området där banden spelade. Det blev dans och prat med en hel del trevliga människor.. =)
Det blev inte sängen så sent i fredags, man orkar inte hålla igång hur länge som helst! Vi gick tillbaka och åt lite nattamat sen somnade vi gott i våra tält, jag tätt intill Marcus för att inte frysa!

Försökte sova länge i lördags men det blir så jäkla varmt inne i tältet! Så vaknade tidigt som vanligt, bara till att gå upp och göra sig snygg inför dagen.. =).. Det blev mycket slapp och solande, prat och god dricka.. =).. Jag och Jenny lyckades fixa skjuss in till den lilla stan och fixa pizzor! Gott men jag fick nöja mig med en grekisk slalad, min mage pallar inte trycket!!
Efter mat och vila så begav vi oss till banden igen, trevligt trevligt.. Jimmy, Skratch mf hade lyckats att hitta till Danmark med så det var fullt ös.. =).. Bilder kommer senare.. =)..

Söndagen spenderades först i solen på luftmadrassen och vilade upp oss inför hemresan. Det är som man säger "Borta bra med hemma bäst" Det är alltid lika skönt att komma hem, duscha och sova i en mjuk säng och sova gott.
Tyvärr så kan jag aldrig somna när det är söndag, jag vet inte varför! Jag ligger och vrider och vänder mig, jag hatar det!
Så idag är jag helt slut! Vill bara hem och sova, men det blir ingen sömn från ikväll. Jag har ju kurs efter jobb, vilket är grymt skoj.. =).. Sen kommer jag att somna som en stock ikväll, jag längtar!!!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: