Denssan

Trevlig helg i Tidaholm..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Då var man på jobb igen efter en trevlig helg i Tidaholm.
Slutade tidigare på jobb i fredags, allt var packat och fixat. Vi kom väl iväg runt 3 tiden, jag, Jenny, älskling och Jocke. Vi fick låna Monicas fina Honda, man satt ju som en prinsessa,, ;)
Vi mötte upp Jimmy och Magnus, utanför malmö. Det blev en del stopp på vägen, så det kändes som evigheter innan vi var framme! Regnet öste ner hela vägen, men när vi väl kom fram hade regnet slutat och vi kunde sätta upp tältet i lugn och ro.
Vi hade en super trevlig kväll, fast bandet kunde ha varit lite bättre, amn kunde ju inte dansa, men annars var kvällen perfekt. =).. Både jag och Marcus somnade som stockar! Fast jag vaknade en del gånger under nattens lopp eftersom Marcus lyckades putta av mig ifrån madrassen och ta båda täckena, jag frös sattan ta mig! Men det var bara till ha ta sig upp på madrassen och krypa nära, så somnade man gott igen. .=)

Lördagen spenderades en stund inne i Tidaholm, åt mat. Resten av dagan var vi inne på Jokers, shoppade lite (ovanligt eller) det blev en ny väska, klänning, t.shirt, linne och en jacka.. =)..
Det blev ganska lugnt på kvällen för min del. Men banden på kvällen tyckte jag var riktigt bra, speciellt Nosey Joe, de är helt underbara.. Man får dans i benen när de spelar, härligt.. =)
Tyvärr var där en del människor som förstörde för oss och bandet, Hoppade upp på scenen och klädde av sig! Sånt gör mig så jäkla förbannad! Folk har fan ingen respekt! Jag kan inte säga annat än att det kryllade av "Sibylla raggare" och "Blöjrockabilly", de kan fan stanna hemma! De gör inget annat än skämmer ut sig och förstör för oss andra.
Jenny fick tyvärr även se två tjejer ha sex precis innanför dörren till damernas, jag är grymt glad att det int evar jag som gick in. Jag vill inte se sånt, de kan de hålla för sig själva, de kan väl i alla fall låsa in sig på toaletten eller i sitt tält, vi andra vill inte se! Det roliga var att samma tjej dagen efter stod och spydde i vasken på toan, behöver jag säga mer??

Söndagen spenderades mest i bilen, ganska skönt faktiskt.. =).. Väl hemma så bjöd underbara Mats och Monica på goood mat.. =)..  Min mage fick inte mycket mat i helgen eftersom den är som den är, så igår kväll svullnade den upp, man kan nästan tro att jag är gravid! Fan jag hatar min mage! Idag fick jag ta på mig en lös klänning på jobb inte tror att jag är gravid, det hade inte varit så bra..

Nu ska jag fixa med lite papper, snart frukost.. =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: