Denssan

Trevligt besök ifrån Texas.. =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Är det en sak som jag hatar så är det verkligen måndagar! Jag vill inte, jag orkar inte, jag vill bara gå och gräva ner mig när det är måndagmorgon. Idag vaknade jag och var på ett jävla humör (stackars min älskade Marcus)! Ingenting blev bra och jag ser bara så hemsk ut när jag tittar mig i speglen, åhh jävla måndag!!!!
När jag väl kommit ut och gått en sväng med min Shira så känns det lite bättre. Sen är det nog en jävla tur att jag kör ifrån malmö till Trelle, då hinner man lugna ner sig en del, annars hade jag tagit ut min ilska på jobb, inte så bra!
Nu börjar det att lätta lite, men inte helt. Jag vill bara att måndagen ska försvinna och aldrig med komma tillbaka!

Jag har annars haft en bra helg. Vi har haft besök av Skratch (ni som är bilintresserade och tittar på bilprogram på Discovery bör veta vem det är). Men först i lördags åkte jag ock älskling hem till mina underbara svärföräldrar. Åt frukost och vandra med hundarna. Sen körde vi Monicas nya bil in till stan. Där var någon bilutställning, ganska fina bilar faktiskt.. =).. Sen blev jag tvingad till att bugga mitt i stan med en kille som ska gifta sig och hade svensexa, ja ibland får man helt enkelt bara bjuda på sig själv. ;).
Sen åt vi en supergod mjukglass.. =).. Det blev även lite shopping, även om vi bara var inne i en affär så köpte jag en klänning och ett linne, typisk mig ja jag är shoppoholic! =)
Väl hemma i Skegire igen så blev det lite sömn på soffan, skönt!
Efter det körde jag och älsklingen till Lund för att hämta Skratch. Det är en väldigt trevlig typ det där, även om han bara pratar amerikanska, haha.. =)..
Eftersom vi inte ätit på flera timmar så var vi väldigt hungriga! Vi bokade bord på Syltan, där har de världens godaste planka! Monica kom också in, supertrevlig hade vi verkligen! Tyvärr så har min mage klyddat som sattan denna veckan, jag kan inte äta någonting alls! Jag hatar verkligen min maga, någon som vill byta?
Sen blev det en sväng till Möllan, Jenny och Jocke kom också dit. Ddet blev en del öl och cider, gottigt!
Det blev även en sväng till Peter, där var partaj i hans studio. Hmm ja det var inte direkt min typ av partaj, men vi hade trevligt i alla fall. Sen vet jag inte var vi hamnade, men det kändes som att vi var på scoutläger, haha.. =).. Så där stannade vi inte så länge, vi var lagom till kl 3. Sen hade ajg tänkt att jag skulle somna innan Marcus och Skratch, eftersom att Skratch snarkar som fan! Men nej det hann jag inte. Så jag sov inte bra den natten, Marcus snodde täcket och Skratch lät som sattan! Men sen sov vi ju länge, vi gick inte upp från klockan var 12.30, skönt.

På söndagen åt vi god frukost, god buffé.. =).. Sen gick vi snabbt på Entré, ingen höjdare som vanligt. Sen blev det snabbt till garaget, Marcus ville visa Skratch. Sen körde vi till Skegrie eftersom vi skulle hämta Shira. Åt god kladdkaka och snackade skit.. =)
Sen blev det pizza, superduber gott!
Jag somnade gott och sov som en stock när min älskling kom tillbaka efter att han lämnat Skratch. Fick i alla fall min god natt puss sen har jag sovit helt underbart hela natten med mitt hjärta tätt intill mig <3

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: