Denssan

Torsdag...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Då var torsdagen här. Den börjde med ett jäkla tråkigt väder, precis när jag skulle ut och gå morgonpromenaden med Shira då öste regnet ner. Så jag fick tvinga Shira ut och sätta sig och kissa på första bästa gräsbit sen sprang hon snabbt in igen. Hon sprang upp för trappan och la sig så fort hon bara kunde i sin korg, min hund älskar verkligen att bara ligga och slappa.. =)..
Natten mellan onsdag och torsdag sover jag alltid hemma i min lägenhet eftersom jag jobbar sent med ungdommarna då. Så onsdagskvällen är min och Shiras. Då lägger vi oss i sängen och myser, sen ligger hon tätt intill mig hela natten, under täcket och med sitt huvud på kudden, hur mysigt är inte det?? =) Sen vill hon verkligen inte gå upp på morgonen, hon ligger kvar i sängen och tittar på mig som om jag var dum i huvudet som går upp så tidigt, sötnöt.. =)

Idag ska jag på Martins student, var och fixade fina presenter igår, perfekt blev det.. =).. Tyvärr så jobbar jag imorgon så det blir ingen alkohol för min del, utan det blir att köra dit och hem. Måste vara hemma i lagom tid så jag orkar med jobb imorgon. Som tur är så har tanten tagit ledigt imorgon, så det blir lugnt och skönt.. =)

Tyvärr så blir det andra natten i rad utan mitt hjärta, det är jobbigt det.. =/.. Jag hatar verkligen att sova utan honom intill mig, då sover jag som bäst! Men jag får sova tillsammans med honom imorgon, längtar <3


Dags att jobba lite.. =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: