Denssan

Social Distortion

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag måste verkligen vara världens bästa flickvän, jag gör verkligen allt jag kan för min älskling. Han har pratat länge om att han vill upp till Göteborg idag och se Social Distortion, men han har aldrig riktigt fått tummen ur och bokat och fixat. Igår sa han att han antagligen skulle köra helt själv upp och ner direkt efter att de spelat, vilket jag verkligen inte tycker om! Men i morse sa han att han sket i det, skulle spara pengarna istället. Men jag som känner honom utan och innantill såg verkligen hur dåligt han mådde av att han inte fick se dem. Så idag skickade jag ett sms och sa att jag gärna följer med, vad gör man inte för kärleken?? Han blev överlycklig, så nu har jag ställt in allt som jag skulle gjort idag (frisören, packat mm) men det är det värt.. =).. Jag får fixa resten imorgon, har ju faktiskt nästan packat färdigt, skönt.. =)

Jag bara längtar efter att få komma iväg i några dagar nu, jag behöver det? Jag funderar skarpt på att packa ner älsklingen i en väska, jag vill ha honom med mig!!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: