Denssan

Mina underbara föräldrar <3

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag när jag kommer till jobb och ska läsa TA, vad ser jag inte på första sidan då?? Jo världens underbaraste och sötaste föräldrar dvs MINA!! Mamma var med på framsidan tillsammans med pappas Edsel. Sen när man bläddrar lite längre fram så kommer ett helt uppslag med bilder och text på min mamma och pappa.. =).. Grymt fina bilder.. Lägger in några här så att ni själv får se:








Snygga bilder va?? =)
Man blir grymt stolt... !


Idag är det onsdag och underbar väder. Jag vill bara ut! Men jag måste sitta här på jobb hur lite jag än vill. Önskar att jag kunde ligga på stranden och bara mysa idag, men jag får använda fantasin istället..
Snart ledig, längtar till nästa vecka!!!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: