Denssan

Jokers...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Torsadg idag, snart helg igen, YEEESSS!! =)

Denna helgen ska vi bege oss till Jokers-träffen i Tidaholm. Jag hoppas verkligen inte att det kommer regna allt för mycket eftersom vi ska sova i tält.. =/.. Så vi får hålla tummarna!
Det ska bli roligt att komma iväg över helgen, vilket kommer hända en hel del i sommar, härligt.. =).. Det är tur att jag har mina änglar som kan ställa upp och passa Shira, ni är guld värda!!

Idag ska jag försöka hinna med mycket. Jag ska packa, vilket inte är så lätt man vet ju inte vad det blir för väder! Sen ska jag stanna förbi min syster och pussa på barnen, planera allt inför helgen och packa bilen med tält och allt det som behövs. Men men det går snabbt när man väl sätter igång.. =)

Förresten var nere en sväng i stan med Jenny och fick med mig en klänning, en skjorta och en kofta hem, precis vad jag behövde.. ;).. Med tanke på att jag shoppade igår med så inser jag mer och mer att jag verkligen är shoppoholic!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: