Denssan

Ge mig sol!!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Underbart älskade Fredag! Jag mår alltid lite extra bra när det är fredag, speciellt idag när man får gå hem tidigare eftersom det är röd dag imorgon.. =)..
Igår var vi på Martins student, väldigt trevligt och underbart god mat och tårta.. =).. Tyvärr kunde vi inte stanna så länge, man har ju ett jobb att sköta idag.. Men atck för allt Martin, hoppas du tyckte om presenterna.. =)
När vi kom hem efter studenten så möts jag av en uppsvälld Shira. Hon tycker inte om att bli lämnad på kvällen och för att protestera så hittar hon ALLTID på något hyss. Igår hade hon fått för sig att hon skulle äta mat ifrån hundtunnan, vilket hon aldrig annars gör! Men igår kände hon för det, öppnade locket, jag vet inte hur men det fixade hon, och åt tills magen inte pallade mer. Så nu ser hon ut som en dräktig tik! Magen är så jäkla spänd och hon orkar knappt röra på sig! Jäkla hund! Men hon är så söt.. =)..

Vädret idag är så jäkla tråkigt, vad har hänt med solen?? Ge mig sol!!! Jag vill sola i helgen, ta fram en av mina 4 nya bikinis och bara lata mig hela lördagen och söndagen, men nej! Inte ens det får man! Taskigt tycker jag...

Idag ska jag i alla fall sova med min älskling, har varit utan hans värme i 2 nätter, nu klarar jag inte mer! Men han ska iväg med jobbet ikväll så jag vet inte när han kommer hem, men jag kan vänta.. =).. Ska hålla mig vaken.. =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: