Denssan

Dagarna bara springer iväg...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har haft ett litet uppehåll med bloggandet eftersom jag har varit bortrest i Prag tillsammans med mina ungdomar.. =).. Hade en underbar resa och vi fick lägga till många nya fina minnen tillsammans =). Eftersom jag fortfarande inte har bestämt mig ifall jag ska jobba efter sommaren eller inte så lutar detta år at det var vår sista resa tillsammans. Tack alla för bra dagar i den vackra staden Prag!

Medans jag var borta så hann jag även att fylla 25 år, hur gick detta till? Vart har alla åren tagit vägen? Jag närmar mig ju 30 mest STORA steg.. Men jag kan inte säga annat än att jag är väldigt nöjd med mitt liv. Jag skulle inte vilja vara student i dessa tider, ta studenten utan att det finns något jobb alls ledigt, nej fy för. Jag har ett bra jobb, lägenhet, världens bästa pojkvän och bästa vänner. Hade jag kunnat få det mycket bättre? Det tvivlar jag starkt på.
Jag fick present av min lillebror och Chumpa när vi var iväg, det var två stora klotformade ljusstakar, grymt fina. Jag blev riktigt glad, tack! =)
När jag kom hem så överreaskade min älskling mig med förs en paket under min kudde, världens finaste Trophy Queen väska, jag älskar den! Vet inte hur många gånger som jag har stått och dreglat över denna väskan och nu är den min, tack älski! Sen var där ett paket till under hans kudde, en bok om 50-tals håruppsättningar, som jag också har velat ha i evigheter! Har jag världens bästa pojkvän eller vad? Jag älskar dig över allt annat Marcus <3


I fredags fick jag träffa mina små hjärtan. Vince och Alice. Man saknar dem grymt mycket när man är iväg. Så fick myst och pussats med dem lite och bara njutit.. =)

I lördags var det den årliga vollybollturneringen i Alstad. Jag är inte precis någon höjdare på vollyboll men sattan vad det är roligt! Jag hamnade i samma lag som min älskling (utan fusk). Första matchen ägde vi riktigt bra, vann över pappa och Johan.. =).. Sen gick det tyvärr utför. Jag tror att det var pga all öl och solen, men sattan vad det var skoj.. =)
Pappa och Johan lyckades ta sig till semifinal (hur nu det gick till). Så till nästa år är det hårdträning som gäller.. ;)
Sen blev det utgång på kvällen. Snabbt hem och duscha och ta på sig. Gick ner till Stationen, fick dansat i 40 min stängde dem. Då tog vi oss (jag, älski, Jenny, Ekan och Johan) vidare till Lyktan, Ingen feststämning precis, men bra musik och trevligt sällskap (träffade på Sofia och Jynz).
Sen orkade jag och älski inte gå vidare, vi gick hem och somnade innan huvudet hamnade på kudden, skönt!
Jenny och resten av gänget gick vidare till Kristall och var hemma vid kvart över 4, att hon orkade.. =)

Tack alla för en underbar helg! (Älski, Mamma, Pappa, Lollo, Johan, Jenny, MJats, Monica och Ekan)

Nu sitter jag på jobb och tycker synd om mig själv. Vill inte jobba!
Men vad göra? Man måste ju jobba så man kan få pengar att shoppa kläder för.. ;)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: