Denssan

Underbart på Häringe Slott!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har haft den underbaraste helgen på ja jag vet inte hur länge!
I fredags flög jag och mitt hjärta upp till Stockholm och vidare i bil till Nynäshamn. Var framme vid 21 tiden. Pratade med det blivande brudparet, de var ganska så nervösa, gulligt.. =).. Jag, svärmor och Sara körde och hämtade pizza, sen efter maten var vi helt slut! Det blev sängen tidigt, tur var det!
Vaknade runt halv 7, Cassandra och Filip var vakna och lekte, då kan man inte bara somna om.. ;).. Sara åkte iväg tidigt, skulle ju till firsören och bli snygg brud.. ;).. Jag hann med en tupplur på soffan med, skönt,.. =)
Runt kl halv 11 var det dags att börja att göra sig snygg. Kl 12.50 var vi framme i kyrkan.. =)
Det var nog det finaste bröllopet jag sett, helt underbart! Jag vill också vara så fin någon dag!
Efter vigseln bar det av till Häringe slott. När vi checkat in tog vi oss till vårt rum. Fick med oss en påse med champagne, gottigt.. Sen var det drinkar och snacks innan maten. Vilket underbart ställe vi var på!
När vi ätit den underbart goda maten var det dags för dans. Brudparet hade övat in valsen, det var så fint! Fick dansat en del faktiskt. Till och med med en NHL spelare - Robert Nilsson. =). Tyvärr så var han ingen höjdare på att dansa, men roligt hade vi. Jag bara skrattade hela tiden, haha.. =)..
Jag och älskling dansade jive, vilket blev väldigt uppskattat. Vi fick så mycket positiva kommentarer, det var till och med någon som trode att vi proffstävlade! Jag kan ju nämna att jag och hjärtat har dansat tillsammans ca 5-6 gånger, så roligt att höra att man var så duktig.. =)
Det blev ee del drinkar och mingel. Vilken underbar dag, kväll! Tyvärr går tiden så fort när man har roligt!
När jag ska gifta mig vill jag ockås ha ett så fint bröllop! Okey jag kan avstå slottet, om jag nu inte lyckas vinna lite pengar innan.. ;)
På söndagen var det Brunch, gottigt! Sen blev det lite bad i polen, inte för mig då men för de andra.. =).. Sen vid 15 tiden kom en stor buss och hämtade brudparet med flera. Vi åkte med dem in till Stockholm där de skulle fortsätta firandet på Elite Hotel. Tyvärr fick jag och älskling tacka för oss eftersom vårt flyg gick hem 17.30.
Tack Sara och Ralf för att jag fick följa med och uppleva denna dagen med er! Det kommer jag aldrig att glömma, allt var verkligen undebart!
Tack alla andra med för den delen, min underbara svärmor och svärfar, älskling mf.








När jag och älski kom hem var vi väldigt sugna på Sushi. Vi fick köra runt hela malmö, alla ställen var stängda! Men till sist innan vi gav upp hittade vi en som var öppet, och det var supderduper gottigt! Sen åkte vi hem, satte på "Pojken i randig pyjamas" och somnade gottigt i vår härliga säng!

Nu sitter man på jobb igen, trött efter helgen! Men det är bara till att ladda batterierna inför kommande helg då det bär iväg till Uddevalla och A-bombers, jag längtar!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: