Denssan

När fan fanns där tama alligatorer??

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1631597/alligatorn-hogg-flickan-i-handen

Hur dum i huvudet får man vara om man är förälder? Sen när har det funnits en snäll alligator? Det är väl föräldrarnas ansvar att se till att ungen inte sträcker ner händerna och ska klappa något vilddjur! Att de bara kan skylla på att där inte är uppsatt några skyltar! Har de inget innanför pannbenet eller? Jag blir så grymt irriterad när jag läser något sånt här, alligatorer är vilddjur och lär allitd bli vilddjur!


Annars har dagen idag varit bra.. =).. Förrutom min jäkla förkylning. Jag får lock för öronen med, ont i högra örat har jag. Ska till doktorn sen för att kolla upp mina utslag, ska även be honom kolla i mitt öra så jag inte har fått någon öroninflammation eller något sånt. Jag hoppas bara att jag blir helt frisk till helgen då det är mitt 25-års partaj.. =).. Jag längtar! Min pappa är nog bäst i världen, som han planerar och fixar.. =).. Love you Daddy!!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: