Denssan

Jävla öron, hur kan det göra så ont???

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Var hos doktorn igår. Fick en en drös med kortisonpreparat. Två olika till kroppen, en till hårbotten och en till örat. Har tydligen lyckats att få utslag inne i örongångarna, hur nu det går till. Jag har ont och det kliar, känns som jag har lock för öronen hela tiden, mest det högra. Så nu jäklar ska jag få bort allt skit... =)

Igår lyckades jag även att lägga ut det första plagget på Tradera, måste verkligen göra av med lite kläder! Fick ett bud direkt på hängselkjolen, perfekt.. =).. La ut två tröjor idag, så nu är jag på G.. =).. Ska kolla igenom garderoben hemma och sen när jag orkar så blir det källaren. Jag måste ta mig i kragen! Kan inte köpa en massa nytt och inte göra av med det gamla, jag får ju inte plats!
Fick även hem ett par byxor igår, gråa stuprör med hög midja, snygga! Säljaren vad Sandra Dahlberg, lite skojigt faktiskt.. =)

Idag är det onsadag, men inget KU, känns lite tråkigt faktiskt.. Men jag och Jenny har planer för kvällen. Först ska vi mötas på Harmony direkt efter jobb, mumsigt! Sen hem och hämta Shira, gå en härlig promenad. efter det bär det av till Oxiebrukshundklubb där vi ska kolla på Rallylydnadstävlingar. Det var egentligen planerat att jag och Shira skulle vara med, men jag känner mig inte alls pigg,inte Shira heller för den delen. Men nästa gång, då jäklar ska vi visa vart skåpet skall stå.. ;)
Så jag tror jag kommer att få en underbart trevlig kväll idag tillsammans med världens bästa Jenny!!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: