Denssan

Illa illa, jag mår illa!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår kväll hade jag en fruktansvärd smärta i min mage. Någon sån smärta har jag aldrig haft innan, det var fruktansvärt jobbigt! Magen bubblade som sattan, det ekade i hela lägenheten! Småknip, bubbel och illamående, jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Låg till sist i sängen med min vetekudde tryckt till magen, lyckades somna som tur var! Men när jag vaknade nu idag så var jag fortfarande illamående, vilket fortfarande sitter i! Åhh jag hatar illamående. Det är inte som att jag behöver kräkas precis, det sitter bara och stör en! Åhh jag vill hem och gräva nermig i sängen nu!!

Annars hade jag och älski en bra kväll igår. Vi storstädade hela lägenheten, eller nja jag städade det mesta.. ;).. Älsklingen fixade god mat (pasta med skaldjur) mumsigt! Sen gick vi en långpromenad med Shishi och åt glass, gottigt! Sen när vi kom hem började min jäkla magen, åhh jag hatar den!

Idag ska älski iväg och grilla med resten av Cardinals. Så jag och Jenny har bestämt oss för att gå ut och äta på Elyseé, mums! Jag hoppas bara att mitt illamående hinner försvinna innan!

Jag har förresten hittat en ny Idol, Pat C Miller, underbart bra! Hennes skiva går om och om igen här på jobb. Du är grym Camilla!! =)



/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: