Denssan

Tanya Tucker - min nya idol!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Onsdag idag, skönt. Det närmar sig helgen. =). Men det bästa är att den jobbigaste delen av veckan är över, när min arbetskamrat inte jobbar hela dagarna. Det är så grymt skönt när hon går hem vid lunchtid, att bara slippa att ha hennes ögon i nacken, det är helt underbart =) torsdagar är iofs ännu bättre, då slipper jag henne helt och hållet, det är perfekt. Det är nästan så att man kans äga att jag har "semester" på torsdagar =)
Igår var jag hemma hos min älskling, vi lagade mat och bara mös framför tv:n. Det var grymt härligt, kändes faktiskt som evigheter sen vi gjorde det. Bara låg där och inte gjorde någonting. Det är helt underbart =)
Men hans frys gick i sönder igår, det var mindre roligt. Så idag får vi bjuda hem lite vänner på god mat, tyvärr så får man inte plast så många runt Marcus storarumsbord =) Men det blir i alla fall vi två och Danne. Kanske Jimmy och Jenny, om de inte har annat för sig. =) Gos mat blir det i alla fall, vi får ju steka upp det vi hade i frysen, lövbiff, oxfilé och kycklingfile. Gottigt gottigt gottigt.. =)
Annars händer det nog inte så mycket idag. Förutom min långpromenad med hunden ikväll så ska jag inte anstränga mig mycket, titta på Top Model är det som jag har inplanerat =)


I´ve been cheated, been mistreated
When will I be loved?
I´ve been pushed down, I´ve been pushed round.
When will I be loved?
When I find a new man that I want for mine
He always breaks my heart in two, it happens every time.
I´ve been lied to, I´ve been made blue
When will I be loved?
When I find a new man that I want for mine
He always breaks my heart in two, it happens every time.
I´ve been cheated, been mistreated
When will I be loved?
When will I be loved?
When will I be loved?
I´ve been cheated, been mistreated
When will I be loved?
I´ve been lied to, I´ve been made blue
When will I be loved?



/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: