Denssan

På torsdag äts det ärtsoppa =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Men det blir det nog inte för mig idag. Vet faktiskt inte alls vad jag är sugen på, får se vad det bliver. =). Igår lagade faktiskt denna damen mat till Jenny och älski =) Det har nog aldrig hänt innan, haha.  Men jag gjorde det lätt för mig, det blev taccos =) Men det är då gott så det blev faktiskt riktigt bra! Eftersom både jag och Jenny har ett nyårslöfte om att gå ner i vikt så blev det ingen efterrätt =) Men när det var dags för tv-tittande så åkte poppisarna och nötterna fram, kändes lite nyttigare =) Tack för en trevlig kväll igår mina underbaringar!
Idag är det möte på klubben som gäller, men jag vet inte hur det blir med det. Är grymt trött och just nu orkar jag inte med någonting alls. Vill bara vara hemma, känner inte för någonting. Så vi får se hur det blir ikväll, även om jag vet att jag måste dit. Men om jag ska vara ärlig så är jag ganska trött på allt som har med klubben att göra just nu, vill inte alls vara där. Det blev nog för mycket förra året, tillsist orkar man faktiskt inte bry sig mer om hur det blir där. Men men det kanske känns bättre snart igen.. =)

/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: