Denssan

Ont som sattan..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Inatt måste jag har sovit på något konstigt sätt. Vaknade under natten och hade så grymt ont i nacken, visste inte riktigt hur jag skulle lägga huvudet för att det skulle göra mindre ont. Sen när jag vaknade så hade jag grymt ont i axlen vilket jag har fortfarande. Jag undrar vilken konstig ställning jag har sovit i inatt. Jag ska i alla fall försöka att undvika den hädanefter. =)
Igår hade jag en trevlig kväll tillsammans med min älskling och DDR. Vi åt fiskpinnar, potatis, ärtor och sås, det var faktiskt riktigt gottigt måste jag säga.. =).. Sen hade vi hyrt film, 21 hette den. Grymt bra =) Det blev lite godis också (ja jag vet jenny att jag fuskade) Men ibland så får man göra det, jag kan ju alltid skylla på att jag haft en förjävlig dag för det hade jag verkligen!
Idag är det styrelsemöte på klubben som gäller, det sista för i år och det sista för mig. Har bestämt mig för att säga Tack och Hej nu, orkar inte med det mer. Har årsmöte i februari, måste gå på det också, sen är det slut på ett tag i alla fall. =) Skönt ska det bli!

/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: