Denssan

Ont i halsen.. =/

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag är tantan på jobb sjuk. Antagligen influensan. Jag hoppas verkligen inte att hon har smittat mig, jag har inte tid att vara sjuk. Men det värsta är att jag börjar att ha lite ont i halsen, men jag får försöka låtsas att det inte är något, så försvinner det säkert. =)
Idag är det tisdag, en av veckans tråkigaste dagar. Men dagen idag är väl planerad och det händer bara roliga saker. Direkt efter jobb så kommer Jennypenny hem till mig. Ska gå en lååång promenad med Shishi, sen ska vi hem och laga något gott att äta. Efter det ska vi bege oss till Församlingshemmet och lyssna på en som överlevt Förintelsen. Det ska bli välsigt intressant. Man fick ju lyssna på sånt när man gick i skolan, tror att det var i högstadiet, men ärligt vem sitter fint och lyssnar på en äldre dam elelr herre då? Det har man ju inte tid till, då sysselsatte man sig med en massa annat. Men idag är det frivilligt att gå dit och jag tycker att det är väldigt intressant.
Sen är man inte hemma från sent, och antagligen missar jag Top Model, sattan också. Men får se imotgon vem som åkt ut, man kan ju inte göra allt samtidigt, tyvärr så är det så. Hade jag kunnat dela på mig så hade jag gjort det för länge sedan!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: