Denssan

Helgen..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Trött och sliten efter en lugn och skötn helg =)
I fredags var jag på Elyseé med tre av mina favoriter, Jenny, Bettan och Bettan. Det var grymt gott, åt så att jag nästan sprack (ja det är sant). Underbart sällskap, tiden bara sprang iväg! Sen när vi ätit både Fondue och efterrätt så blev vi lite sugna på en god drink. Gick till Pickwick Pub som ligger typ 50 meter ifrån Elyseé och dit kom även min älskling och Jimmy. Väldigt speciella människor fanns där på denna baren, väldigt roligt att bara studera dem. Den ena såg värre ut än den tredje, haha. =)
I lördags blev det först en väldigt trevlig shoppingtur med Bettan här i Trelleborg. Vi fick shoppat en hel del för en billig peng och det tycker vi om =) Det är ju dags att förnya garderoben nu inför våren som kommer snart hoppas jag, jag vill ha vår nu!! =)
Sen på lördagskvällen var jag och älski hemma hos mina föräldrar, älsklings föräldrar kom också dit. Vi åt pizza och spelade poker och Geni. Första omgången poker vann älskling =) Sen spelade jag, älski och pappa 3 omgångar till, då vann jag 2 och pappis en, vilket resulterar i att jag var bäst eftersom att jag vann 2 gånger ;)
I går hade jag en väldigt trevlig söndag med min bästastebästis Jenny =) Vi var på Skopunkten, B&W och Mobilia. Det var meningen att vi skulle köpa nya skor, men det blev inga skor alls utan en hel del annat i stället så som väskor, kjolar, strumpor och sånt skoj. =) Sen var vi en sväng i Lund på Hepcat där blev både jag och Jenny väldigt förälskade i de grymt snygga DePalma jackorna! Så det kommer inom en snar framtid att hänga en sådan hemma i min garderob för det är bara ett måst =)
Sen mös älski och jag hemma framför tv:n. Hyrde en film men det var grymt dålig så vi såg bara i 20 min på sen slog vi över till Miami Ink, mycket bättre.. =)

Nu sitter man här på jobb igen, känner sig gry,t sliten även om jag bara har tagit det lugnt. Men det är nog för att det är januari, det är ju en grymt tråkig månad! 

/Denise 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: