Denssan

Härliga torsdag!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Underbart att det redan är torsdag, vilket innebär FREDAG imorgon.. =)
Igår hade jag en faktiskt hel underbar dag. Dagen på jobb var väldigt bra (det var nog bara för att tantan gick hem till lunch). Sen blev det kinamat med min sessa Jenny, hur perfekt är det inte med god mat och underbart sällskap? Sen skulle vi bara gå en snabb sväng på Gina, det slutade med lite shopping. Det blev 2 linnen, en klänning och ett par leggings till mig, det var precis vad jag behövde ;)
Efter det mötte jag mina underbara KU:are utanför kyrkan. Fick en rundtur upp i kyrktornet, jäkel vilken fin utsikt där var! Skulle kunna stå där i evigheter och bara titta ut, grymt mysigt. Tog en titt på klockorna med, sattan vad de var stora! Alltid intressant när Gustaf berättar historia, ja han kan verkligen allt! Sen bar det av till Kryptan. Det blev lite spel som vanligt, Skippbo och Yatzy. En hel del skitsnack med, vilket alltid är trevligt =) Top Model tvingade jag även mina söta "ungdomar" att titta på, men de var inte svårflörtade. =). Tack för en trevlig onsdagskväll alla underbaringa ;)

Idag händer nog inte så mycket, Ska träffa min älskling i alla fall. Åka och handla lite mat. eftersom Marcus kylskå gick sönder förra veckan så har vi inget hemma. Måste åka och shoppa lite mat =)

Imogon har jag bokat på på Elyseé, ska dit med 3 av mina favvisar, Jenny, Bettan och Bettan. Kommer att bli helt underbart gott och grymt trevligt kan jag tänka mig =)

/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: