Denssan

Frisören idag.. =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Fredag igen då.. Underbart skönt. =)
Idag ska jag vara hos frisören kl 3, ska bli lika spännande som vanligt. Vet inte riktigt vad det blir men någon förändring blir det i alla fall. Måste nu, ser hemsk ut!
Sen ikväll så kommer söta Bettan och André hem till mig och älski. De var sugna på Pizzerian nedanför Marcus, så det blir det nog. Sen kanske en god öl på krogen? Det är aldrig helt fel =)
imorgon ska jag passa min absoluta favvsi, Vince.  Vad vi ska hitta på det har jag inte bestämmt än men något blir det. Mysa ska vi i alla fall =)
Imorgon kväll ska vi bara hem till mian föräldrar, äta god middag och slappa. Känner att jag behöver det denna helgen. Orkar inget annat och ekonomin tillåter inte något dyrt, tur att det är löning på fredag! =)

/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: