Denssan

FREDAG FREDAG FREDAG

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag verkligen älskar fredagar! De gör så att man får ny energi och det behöver jag verkligen nu. I natt är nog första natten på ja jag vet inte hur länge, som jag sovit hela natten utan att vakna en enda gång! Så jäkla skönt! känner mig faktiskt utvilad idag! En av anledningarna till att jag sov extra gottigt inatt är nog för att jag sov med älskling, har sovit utan honom i 2 nätter nu.
Igår vad jag hemma en sväng hos mina två änglar, Vince och Alice. Det blev en hel del bus och de 101 dalmatinerna fick man stå ut med att titta på 2 gånger. Men vad gör man inte för sina små älsklingar. De har blivit så stora! Prinsessan Alice fyller hela 1 år nu den 14 februari, tänk 1 år! Hon går ju själv nu och allt, mosters lilla hjärta <3 Sen har vi prinsen Vince, fyller 3 år 25 april. Var har dessa 3 åren tagit vägen? Han är stora killen nu ju. Jag kan nog inte beskriva med ord hur mycket de små liven betyder för sin moster, de har tagit mosters hjärta med storm! <3
Idag åkte syster och änglarna till Egypten, ja jag är grymt avis! Jag vill också bada och sola, skulle behövt det nu! Men en annan får nöja sig med en kall öl och ett sooarium istället, men nja det fungerar ganska bra det med =)

Idag blir det en myskväll med älski, orkar nog inte göra något annat, Imorgon är det kalas för Marcus kusin, lilla Axel =). Sen efter det så blir det partaj.. =) En hel del sprit kommer det nog att bli imorgon, det känns som det och det känns jäkligt bra ;) Ska vara med älsklingen, Jenny och Bettan, kan det bli bättre? Plus en hel del andra filuren, men dessa 3 är de viktigaste =) sen bär det av till Streetarna, åhh längtar ;)



/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: