Denssan

Avstämning...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jaha, som vanligt springer bara helgen förbi. Nu är man tillbaka här på jobb och ska fixa med avstämning,det är verkligen det tråkigaste på hela månaden! Tur att man bara gör det en gång i månaden, det är alltid något som klyddar, dessa siffror säger jag bara!
Annars har jag haft en bra helg. I fredags fick vi ett ryck och åkte till Köpenhamn till någon bar. Såg J-tex and the volenteers (tror jag att de hette). Där var GRYMT mycket med folk, man kunde knappt röra på sig. Men som tur var så hittade vi en liten trappa där jag och Jenny fick plats, sen rörde vi inte på oss från det var dags att åka hem. =). Men det var väldigt trevligt, de spelade grymt bra måste jag säga. =) Sen kunde man bara sitta och titta på de människor som var där, alltid lika skoj =) Sen blev det nattamat på pizzerian =) Grymt goda pizzor och hamburgare måste jag säga =)
Sen blev det direkt sängen när vi kom hem, helt slut!
I lördags var det till att gå upp vid 9. Mamma och pappa kom och hämtade oss sen bar det av till Jönköping. Stannade någon gång på vägen, fick köpa lite godis så vi hade något att sysselsätta oss med, haha. =). Väl uppe så gick dopet väldigt snabbt, Sean Douglas blev det. =) åt smötgåstårta och prtade lite med släkten. Fick reda på att mina söta morfar är lite dålig, hoppas verkligen att han piggnar till snart <3
Sen bar det av hem igen, var hemma vid lite innan 21. Då var jag och älski grymt hungriga så vi åkte till Hemköp, köpte lövbiff, potatis och grönsaker. =) Så vid 22.30 stod älski och fixade med middagen, sen la vi oss i soffan och tittade på film. Jag somnade gottigt =)
Igår var det en slappedag. Åt brunch med älski, riktigt gott. Sen åjkte vi en sväng till garaget och älski hjälpte Danne. Efter det var det adsg att hämta Shira. Som vanligt bjöd Monica på supergod mat =)
Jag orkade till och med se en hel film i sängen igårkväll utan att somna. Det är kryss i taket =) Men det var nog bara för att den var så spännande, Cleaner hette den =)

Nej nu ska jag börja med avstämningen!
Ha en underbar måndag!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: