Denssan

Är så jäkla förbannad!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag på morgonen när jag varit ute på morgonpromenaden med Shira och är på väg till bilen, så ser jag en massa glassplitter på gatan. Undrar vad det är för en jäkla idiot som slängt en flaska eller något som inte tänker på djuren. Men när jag kommer närmare och tittar upp så ser jag att det är min bilruta som de har slagit in! Åhh jag blir bara så jäkla förbannad! Tittar snabbt in i bilen och inser att de har tagit en påse med kläder i (eftersom jag tränar hund lite då och då är det alltid bra med lite extra kläder i bilen). Men det värsta är att jag inte kommer ihåg exakt vad det har legat i påsen, vilket är jäkligt surt! Där kan lika bra ha legat ett par av mina underbara pumps, men det hoppas jag verkligen inte! Antagligen är det en uteliggare som har gjort det, vem annars går snabbt förbi och snor en påse med kläder? Antagligen behöver han/hon det mer än vad jag gör, men det hjälper inte jag är ändå grymt förbannad! Det är ju min bil och jag har rätt att ha vad jag vill ha i bilen utan att någon ska ta det! Det är jag som själv har jobbat ihop mina pengar och köpt det jag vill ha och behöver, det är så surt att någon tycker att de har "rätt" att ta det för att de behöver det. Men ingen har någonsin "rätt" att ta någonting ifrån någon annan.
Jaja men det är bara till att fixa till rutan, sen blir det väl bra igen. Vet i alla fall att jag aldrig ska parkera min bil utmed den stora vägen mer. =). Pratade med min älskling precis, han hade varit på skroten och fixat en nya ruta. Tur i oturen så hade de en Skoda på skroten och den rutan passade perfekt till min bil. Så pappa och älski ska fixa den idag, vad hade jag gjort utan dem?? =)

/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: