Denssan

En del sprit och massa hundskit..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Måndag måndag måndag.. Usch hur tråkigt är det inte med måndagar? Bara man vaknar på morgonen så känns det bläää, jag vill inte! Men jag vaknade tillsammans med mitt hjärta idag och det är de bästa jag vet, det gör hela min dag så mycket bättre. Marcus är verkligen min stora kärlek, utan dig är jag inget! Jag förstår dig på ett sätt som ingen annan gör, precis som du gör med mig! Tillsammans klarar vi av allt, så länge vi bara har varandra. Jag älskar dig av hela mitt hjärta!

Jag har som vanligt haft en underbar helg! I fredags var vi ute och år tillsammans med Mats, Monica, Malin och Jenny. Jag kan ju säga att jag hade nog aldrig kunnat få bättre "svärföräldrar", de är helt underbara! Tack för en trevlig kväll. =) Synd bara att min jäkla mage inte vill någonting alls just nu. Jag kunde inte ens äta halva plankan vilket var väldigt irriterande, för det var den godaste plankan jag någonsin ätit! Men efter två tuggor så kom smärtan, den går inte att förklara med ord! Men nu de senaste dagarna har de inte varit samma smärta som jag haft innan, jag kan inte förklara det. Men så fort jag äter så kommer den, ja jag får helt enkelt sluta att äta, men hur kul är det?? Nä jag skulle inte klara mig utan mat i 2 dagar, jag är ju en riktigt gottegris ;)

I lördags åkte jag hem till mina underbaraste änglar! De var så bruna och fina och det var skönt att de var hemma igen. Ska dit idag igen och busa med världens sötaste Vince och Alice.
Sen åkte jag och hämtade Jenny och åkte ut till klubben för årsmötet, det drog ut lite på tiden så vi fick gå precis innan det slutade, började att få lite bråttom. Så lite över 4 var vi hemma hos Jenny, kl 6 skulle vi vara på Green Mango med älskling och Denne, men snabba som vi är så kom vi i lagom tid och det var som vanligt gry,t god mat. Sen bar det av hem till Fille och Pillan, Där var lika trevligt som det brukar, fullt ös medvetslös ungefär ;)
Sen var det egentligen meningen att vi skulle åka hem men alla andra skulle åka till Deep och då ville älsklingen också dit. Så vi åkte med, men jäkel vilken kö där var! Så när vi stått i kön i 30 minuter och den inte hade rört på sig alls, så insåg vi att vi lika bra kunde ta och åka hem. Så det blev en snabb visit på Burger King, mums =)
När vi äntligen kom hem, så skulle älsklingen som vanligt jävlas lite ;) Så han tar och kastar ner mig på sängen, men det slutade inte så där väldigt bra. När jag sätter mig upp så ser jag att det kommit en massa skit i sängen, ja skit rent ut sagt! Jag hade inte hunnit att ta av mig skorna än och tydligen så hade jag lyckats med att trampa i hundskit som nu låg så fint i sängen! Haha, romantiskt va? Så älsklingen fick ställa sig och bädda rent medans jag fick tvätta skorna. Men ganska tur i oturen att vi såg det då, fy för vad det hade luktat i lägenheten annars dagen efter, haha. =)

Igår kom Jenny och Danne med frukost, som vanligt kunde jag knappt äta men jag fick i mig 1 bulle i alla fall. Sen efter lite småbråk med mitt hjärta så begav jag och jenny oss iväg till Skegrie för att hämta Shira. Sen gick vi en härlig långpromenad och busade med Shira en del, det var grymt skönt. Vad skulle jag gjort utan dig Jenny? Du finns där för mig alltid och för mig betyder du så mycket att jag inte ens kan beskriva det. Jag är så jäkla glad att jag har fått dig som min vän och jag lovar att jag aldrig ska göra dig besviken, jag finns för dig alltid, när du än behöver mig! Du är en ängel utan vingar <3
Sen på kvällen så fixade älskling och Danne grymt god mat. Jag somnade gott på soffan direkt efter att Jenny och Danne åkt hem, helt slut! Tack alla mina underbaringar för en som vanligt underbar helg!


/ Denise 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: