Denssan

Kärlekens dag, finns det något underbarare???

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Underbart härliga fredag! som vanligt så känns livet mycket lättare när fredagen äntligen kommer och speciellt när det är så här helt underbart väder! Man vill bara ut och gå och inte tänka på något alls och bara finnas! Det ska jag i alla fall göra direkt efter jobb med Jenny. Då ska vi klä på oss ordentligt och bara gå. Det är helt underbart! Igår var vi duktiga och var ute i 1 timme, tiden gick så snabbt! Man känner sig så duktig när man kommer hem igen, känns som att man gått ner minst ett kilo, men tyvärr är inte det så lätt. =/ Sen blev det god mat hemma hos älsklingen. Jenny var också. Älsklingen gick sedan och mötte Dr Dan och hyrde film och köpte godis, mums! Filmen var tyvärr ingen höjdare, knappt halva tiden stod vi ut sen stängde vi av. Men godiset var grymt gott =)

Bara några timmar kvar nu på jobb, sen är det semester en hel vecka! Underbart skönt! Idag blir det lugnt tillsammans med min underbara pojkvän framför tv:n. Kommer nog att somna tidigt, jag gissar på kl 9. Imorgon är det Alla hjärtans Dag, jag älskar verkligen den dagen! Min systerdotter Alice fyller 1 år, stora flickan nu! Hon blev född på den fina dagen så hon är mosters lilla hjärtebarn <3 Ska dit på kalas och fira prinsessan. Köpte även lite presenter till underbaraste Vince, han måste också få något fint på Alla hjärtans dag. Igår på jobb fixade jag även andra små saker till nära och kära som de ska få imorgon, jag älskar att pyssla <3 Jag tycker att man ska visa andra att man uppskattar dem och vad de betyder för en. För mig är det väldigt viktigt att få höra att någon tycker om mig och bryr sig om mig. Jag tycker att man ska visa sina känslor, varför gå och dölja något som är så underbart som kärlek? Jag säger ofta till de som står mig nära att jag älskar dem för det gör jag ju. Hur underbart är det inte att få höra ifrån sin syster, mamma, pappa, pojkvän, lillebror, kompis mf att de älskar en? Det värmer hela hjärtat och man känner sig som en bra person. Älska är ett underbart ord som borde användas mer! Älska mer helt enkelt ;)

Några av mina älsklingar:







/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: