Denssan

Släppte bomben igår..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår tog jag mig i kragen och gick in till min chef, Drog upp armen på tröjan och visade vad jag gjort. Hon tittade ett tag sen sa hon "Ja men det är ju så som du är som person", det var så jäkla skönt att höra! Hon har verkligen förstått hur jag är som person och vad jag tycker om. Hon sa till och med att den var väldigt fin även fast jag vet vad hon tycker om tatueringar. Så nu är det gjort, skönt som sattan! Nu kan jag visa upp min tatuering hur mycket jag vill (förutom när politikerna är här, då kanske jag får dölja den med ett stora armband eller nåt) men det kan jag ta. Jag vet ju hur folk som är i 60-års åldern tycker och tänker. Ska de acceptera mig så får jag ju acceptera dem så är det bara, =)

Igår vad det som sagt KU. Alltid lika trevligt. Stefan kom och frågade om jag var intresserad av att åka med till Jukkasjärvi nu den 16:e februari. Åhh jag kan verkligen inte bestämma mig! Jag vet att det hade varit grymt skönt att komma bort i några dagar, till den härliga kylan, härliga människorna och underbara naturen! Men ändå kan jag inte bestämma mig! Det jag drar mig för är att det blir tågresa hela vägen dit och det kan bli jäkligt drygt. Men när jag väl är där så är det ju helt underbart. Ja jag får ta mig en funderare, sen måste jag först höra med tantan på jobb imorgon, för hon pratar om att ta en sista minuten resa nu någon gång, vi kan ju inte åka samtidigt. Så vi får se hur det blir.. =)

Idag har jag grymt ont i min nacke, vet inte var jag ska ta vägen! Måste ha sovit konstigt nu igen =/ Får be älskligen att massera mig sen ikväll.

/Denise

Kommentarer

  • frida säger:

    din tatuering var ju jättefin så :D

    hihi, det skulle bli jätte treligt om du följde med!

    2009-02-09 | 17:01:02
    Bloggadress: http://agro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: