Denssan

Har tvingat mig till jobb idag..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag har jag verkligen tvingat mig själv till jobb. Har fortfarande magsmärtor så jag inte vet var jag ska ta vägen! Ska till doktorn idag 13.30 men jag vet vad de kommer att säga, det är stressmage och det finns inget man kan göra. Men för fan jag kan inte leva med dessa smärtor! Hur ska jag kunna leva ett normalt liv med smärtor som gör att man endast kan ligga ner med en kudde tryckt mot magen. Hur ska jag kunna jobba då? Nej detta fungerar inte, något måste de göra. Han måste skicka mig på undersökningar så att de kan hitta något, annars så får han ge mig smärtstillande. Jag vet inte vad jag gör annars! Jag orkar inte ha det så här längre! Ska även till frisören idag och fixa till utväxten, det behövs verkligen / Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: