Denssan

God och glad, kexchoklad.. =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Åhh vad det hade varit gottigt med ett kexchoklad nu.. =/.. Men nää inget sånt nu mitt i veckan. Det är bara på onsdagar man får lov att äta godis, det är bestämt så.. ;)
Idag är det en grymt tråkig tisdag. Har en del att göra på jobbet, men det är inte alls skoj idag faktiskt, men det måste göras. Tantan är iväg hos frisören just nu, så jag njuter bara av att vara själv =). Har inte berättat för de på jobb om min vackra tattoo än, jag vet ärligt inte hur de kommer att reagera. Antagligen inte bra. Vi har haft en del diskussioner på jobb innan om tattoos och det är bara jag av alla på jobb som tycker om det. Men sen är de ju alla här nästan 55 + så det är inte så konstigt. För när de var unga så var det bara speciella människor som hade tattoos, men kolla på alla ungdomar idag, det är ju mer ovanligt att inte ha någon. Okey jag hade kunnat förstå dem om jag hade tattat in en döskalle med massa blod och knivar, men detta är en grymt fin blomma. Det är ju ett konstvärk =) Så det ska bli spännande när jag väl släpper bomben, vem vet jag kanske inte får ha mitt jobb kvar då? Haha.. Nä jag tror inte att de klarar sig utan mig här nu, inte när tantan har sagt att hon inte kommer att vara kvar så länge till. Sen har de skickat mig på en massa utbildningar, så jobbet kommer nog att stanna kvar. Jag får väl ha en stort armband eller något på mig sen när sommaren kommer, men den tiden den sorgen ;)

Idag är det bara mys med älski som gäller, jag orkar nog inget annat! Äta god mat och slappa framför tv:n, åhh vad jag längtar tills ikväll.. =)




/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: