Denssan

Bort med extra kilona..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag glömde ju nämna att jag från och med idag har börjat att gå på diet. Efter förra veckans stora mängd godisintag har jag insett att jag måste ta tag i saken innan det är för sent. Snart är ju faktiskt våren och sommaren här och bikinisäsongen närmar sig med stora steg. Då vill jag inte gå runt och se ut som en stor badboll. Inte för att jag behöver gå ner mycket i vikt, jag tycker verkligen inte att det är snyggt att vara för smal, men några kilo hade inte varit helt fel. Så nu är det pulver som gäller, förutom på kvällen då jag ska äta varm mat. Annars är det pulver, grönsaker och frukter som står på lunchmenyn. Långa promenader med Jenny och Shira har jag också planerat, jag tror inte att min sessa är svårflörtad ;)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: