Denssan

Svar till CC

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Vad roligt att du följer min blogg och tycker att den är intressant..=)
Självklart är det till Las Vegas =) Först en vecka i LA och sen en vecka i Las Vegas och jag längtar! Marcus har varit där 3 gånger tidigare så nu ska han visa mig allt.. Mina föräldrar funderar också på att följa med, de är också intresserade av bilarna och musiken.. =)
Var bor du någonsyans? Är du iväg på träffar under sommaren?
Det är alltid roligt att skaffa nya kontakter, speciellt om man har samma intresse. Hör gärna av dig igen..=)

/Denise

Kommentarer

  • CC säger:

    Hej igen!

    Jodå, det brukar bli ett gäng träffar på sommaren. Tex OSW, Wheels and wings, Power Big Meet(var där i somras efter att ha haft uppehåll under några år), Nasco/Falköping, Nossebra/Lidköping, drag racing ibland, swap meet mm mm.

    Vi (jag, sambon å våra barn 10 å 12år, + en kompis åker till VLV för första gången till våren.) Vi var i Vegas förra hösten sen in till LA å vidare upp till SF. Denna gången blir det Vegas först (31/3) sen LA (5-15/4). När vi är i LA är vi i Tustin å Huntington Beach, Orange County, södra delen av stan. Var ska ni hålla till? Jag å sambon har varit över ett gäng gånger, barnen har varit med tre ggr. Vi brukar åka på SwapMeet å träffar ower there å så bor vi hos, å umgås med vänner som håller på med Custom. Kan det bli bättre;-) We LOVE! (Har kommit i kontakt med dem, indirekt, via Boyd Coddington. Inte honom personligen, med genom hans firma, när han levde.)

    Vi bor utanför Ljungby, Småland. Har en Cheva-65 cab, en Cheva Pick Up-64, å en Rod i delar, lite här, lite där ;-) Sonen, 12-åringen, har en Cheva -53 EPA som han ska köra med sen å lillsyrran verkar vara intresserad av att ta över den efter honom.

    Kort å gott, en biltokig familj!

    Du ser väl min mailadress, så det går bra att höra av sig igen om du vill :-)

    Må gott

    Cicci



    2009-12-08 | 11:57:40

Kommentera inlägget här: